
- טחנת הקמח על שם סר משה מונטיפיורי הוקמה בשנת 1858 ופעלה לאורך כשני עשורים כטחנת קמח.
- מבנה הטחנה, היה המבנה הראשון שהוקם מחוץ לחומות העיר והיתה לאות ציון ליציאה מן החומות
- טחנת הקמח שבתמונה, נראתה ככה לאורך השנים ועד לשנת 2011, אז עברה עבודות שימור והשבשבת שודרגה
- צילום מארכיון 2008.








