- This topic has 0 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 2 years, 8 months by .
מציג 0 תגובות משורשרות
מציג 0 תגובות משורשרות
לחזור אל חדשות ועדכונים מעולם הרכב הקוריאני
ראשי › פורומים › חדשות ועדכונים מעולם הרכב הקוריאני › סקר "מרקטסט" שליש מהלקוחות לא מרוצים מהמוסכים המורשים (ווואלה! רכב)
תגיות: חברת מרקטסט, חווית לקוח, לקוח לא מרוצה, מוסך מורשה, סקר
מנתוני סקר שביעות הלקוחות של חברת מרקטסט עולה כי יותר משליש מהלקוחות אינם מרוצים מהמוסך המורשה, 40% דיווחו על כוונה לעבור מוסך מהמוסך המורשה למוסך אחר
אם גם אתם מצאתם את עצמכם מוסרים את כרטיס האשראי שלכם בסיום טיפול שגרתי במכונית שלכם באחד המוסכים המורשים של יבואניות הרכב בתחושה חמוצה אתם ממש לא לבד.
מסקר שערכה חברת "מרקטסט" הבוחנת כבר מעל ל-10 שנים את חוויית הלקוח, התדמית והעמדות של לקוחות חברות גדולות ורשתות עולה כי במהלך שנת 2016 חלה ירידה בחוויית הלקוח ביחס לזו שנרשמה בשנת 2015.
הכתבה המלאה: https://cars.walla.co.il/item/3042282
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
הקיפוד | כל מה שמצחיק
© 2021 Made In Korea.
Made with by Graphene Themes.