לחזור אל גומיות שסתומים יונדאי אקסנט 2001.

מענה ל־גומיות שסתומים יונדאי אקסנט 2001.

ראשי פורומים שאל שאלה – טכני גומיות שסתומים יונדאי אקסנט 2001. מענה ל־גומיות שסתומים יונדאי אקסנט 2001.

#3541
elian
מנהל בפורום

היי

יצא לי לעשות זאת (באמצעות מוסך האמת , אך לא זזתי מהרכב שבוצע הדבר) , מדובר בעבודה לא הכי מסובכת בעולם, צריך רק את הכלים הנכונים.

*האחריות על הביצוע הינה על מבצעיו בלבד – לא אחראי בשמי ובשם האתר לכל נזק שייגרם*

על רגל אחת – פירוק מכסה והפסנתר (קאמשפט) – יש מדריך לזה כבר באתר,

מפרקים את המצתים מהרכב כל אחד בתורו (לפי בוכנה עליה עובדים) מחברים במקום המצת את המתאם לקומפרסור לחץ אויר. לא להשתגע עם העוצמה אלא רק לרמה שירים מעט את השסתום ממקומו.

כאשר מגיעים לראשי מוטות גומיות השסתומים המהודקים באמצעות קפיצים, יש לעטוף כל אחד בבד, זאת על מנת שהנועלים של הפין לא יפלו לתוך המנוע, באמצעות המכווץ לוחצים את הקפיץ וזוג הנועלים משתחררים והכיפה מעל הקפיץ מתרוממת, מרימים את הכיפה והקפיץ , מושכים החוצה באמצעות הפלייר היעודי את הגומיית שסתום הישנה ושמים חדשה באותה צורה, , מחזירים את הקפיץ , הכיפה והנועלים והלאה לשלב הבא.

זה פחות או יותר כל התהליך.